onsdag 7 juli 2010

Gokväll Kära Bloggvänner...

Nu vankas det semestertider, jag hoppas ni får njuta av härliga lediga dagar...Jag själv tar mig 3 välbehövliga veckor from nu på måndag.. Så inläggen blir nog färre än vanligt under dessa veckor..

Butiken är öppen Precis som vanligt hela sommaren, undantag att vi har våra Torsdagskvällar då har vi öppet till 21.00 hela stan fylls av glada människor, musik, shopping & umgänge...

Har ju tidigare berättat om mina trädgårsplaner, och nu börjar det arta sig, fortfarande en del kvar men nu börjar man känna att allt faller på plats... sååå skönt så nu ska det njutas här ute i Sandsjön... lite smakprov bjuder jag på här nedan....

Jag önskar Er alla en allelles juvlig semester... Sommar kramar så länge....

































14 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Så himla fint! Vilket jobb men det är klart du har ju nära till pyntet..ler.Jasså inte så långt härifrån ni byggt då...ca 1,5 mil.
Ha en skön semester.
Kramar Pia i Ateljé Skogslyckan Månstad

Anonym sa...

ååh vad mysigt det blev...nu är snart vårt däck också färdigt...
Ha en bra semester nu så hörs vi!
Sommarkramar
Lina

Anonym sa...

Hej!

Va fint du har fått det på torpet!!!
Super mysigt med allt vitt blandat m korg...
We like! Hälsn Magda

Anonym sa...

Bara så läckert! Precis så vill jag ha det ute Loo.Kan du komma och fixa det. Ta med dig pappa så bjuder vi på kaffe medans ni jobbar. Nä skämt åsido, men vi är väldigt nyfikna på staketkonstruktionen har ni gjutit plintar ner i marken?? Hur gör man för att det inte ska välta? Vad har ni för virkesdimensioner? Här på Tennisvägen målar och sliter vi som små blå inför försäljningen. Det känns ändå bra efter alla goda tips som du gav. Hälsningar Gunhild Alingsås.

Kristi Malmberg sa...

Your house is so beautiful. You are such an inspiration!!!! I would love to put some of those pictures on the Fabulous Living Shopping Gallerian's Inspiration page.

Trevlig sommar! Kristi

Hjärterum sa...

Tack Pia hoppas du oxå haft en härlig semester..=)
nu va de länge sedan, vi ses på måndag Lina..=)
Tack magda.. vi ses i stockholm ska bli kul och se va ni har för nyheter...=)
Gunhild hoppas försäljningen av huset gick kalas! staketet har vi grävt ner 70cm plintar där i sitter 95/95 stolpar och på tvären ä vanliga enkla 2 tum 2.. super enkelt och billigt alternativ! hoppas ni trivs i det nya.. blev det något spabad?.... tack alla för era kommentarer såå roligt... en skön vecka önskar jag er....

Hjärterum sa...

tack kristi vad glad jag blir!! klart du får använda bilderna... vi hörs nästa vecka om få med Hjärterum oxå...=)

Anonym sa...

oj, vad fint ni har det! :) ser riktigt härligt ut

Anonym sa...

Vart har du löpt rottingmöbeln? Den vita.
MVH Malin

Hjärterum sa...

tackar fossing...=) malin du finner flera vita rotting möbler hos oss på hjärterum... de som är i bild kostar 1895kr.... välkommen in...=)

Lina sa...

Herregud vilken vacker uteplats, det är det snyggaste jag någonsin sett!!
Måste bara fråga vilken färg ni använt att måla allt trädäcket med! Jag vill oxå men min man tror ej att det blir snyggt i längden med vitt =(
MVH Lina

hjarterum sa...

Hej Lina tusen tack!
det är en färg specieltt framtagen till altandäck från alcro, som man kan bryta i vilken kulör som helst. nu har jag valt att bryta den ganska täckande, men man kan ju välja så att de blir mer vitlaserat, har även sett där man brutit den mot grått, mycket snyggt.. den första terassen jag gjorde och målade var för två år sedan.. och den har hållt sig fint! men självklart skulle en grå nyans vara mer praktisk.. mvh ann-louise

Suz sa...

Var får man tag på en blomstervatten tunna? Underbar altan.. tack för inspirationen för i vår börjar vårt bygge.. :)

Hjärterum sa...

Gokväll det är en gammal soptunna som jag målat vit sen har min stina textat blomstervatten på..
=)