måndag 16 augusti 2010

Mässans alla dagar är nu avklarade.. nu är jag åter hemma och sammanställer alla inköp... de inte busenkelt att på så kort tid.. köpa in hela försäljningen ett halvår framåt.. till två butiker och få allt att klaffa... har redan kommit på att ljust det inga servetter.. oj Julsaker blev inte så mkt... men men ska ägna denna veckan att få det förhoppningsvis komplet....

de öppnar en ny inredningsbutik i centrum i höst.. så därför har jag lagt extra energi på alla mina inköp så att så långt som möjligt man kan bli så unika med sina produkter.. men tro mig det är svårt.... utbudet är tyvärr inte så stort som man kan tro...

Ränder ska snart få sig en egen hemsida.. och vem vet kanske en egen liten blogg.. men än så länge får Ränder få ta lite plats här inne hos Hjärterum...
minst 6 nya leverantörer blev det Till ränder... kommer presentera dem närmare framöver var och en... tror de kommer göra succse... =)

här nedan kommer de från Pip en ny underleverantör till Almedahls... helt Ljuvlig textil och porslin.. som är förpackat i så otroligt vackra förpackningar... man blir så lycklig av att bara titta på dem...!!!!




Sen har vi de söta tjejerna från Oddbirds.. så goa med allelles egen stil.. två tjejer från tranemo som gjort succse med sina produkter som är helt unika och gjort av återvunnet material...
ville även köpa in förra säsongen.. men priset gjorde att jag avstod.. detta märke ligger lite högre än vad ni Ränder köpare ä vana vid... men va tusan tänkte jag nu.. vill man ha något unikt som är gjort med kärlek... klart man ska betala för det... så ja Oddbirds finner ni på Ränder i höst...





Sen fann jag en ny leverantör till Hjärterum Otto... jag som är helt skogstokig i gamla ting...blev ju allelles kär... så mer gammalt kommer i höst...


Lampor och överkast och kuddar kommer att finnas köpa på Ränder....Ytterligare en ny leverantör.. va kul för hitta roliga saker till båda butikerna härifrån..










Efter frågan på gjutjärn, speciellt ljustakar.. ä stor sså nu har jag köpt in mängder... av olika varianter...



dessa kommer oxå till hösten....


nu blir de tyvärr inte mer bilder från mässan tyvärr.. åkte hemifrån utan laddare... så var bara första dan jag kunde ta kort... ledsen för detta... men uppdaterar så fort det kommer in i butiken.... kram så länge....

Inga kommentarer: