tisdag 28 september 2010

Gokväll....

Nu är det vitt golv i halva butiken...=) snickarna gick precis... de återkommer imorgon för att göra resten...målaren har målat tak och väggarna vita.. så det börjar ta fart.. de nya tapeterna anländer nog här imorgon...och jag har nu styrt upp och fyllt på det sista för en sista 3 dagars Rusch... imorgon kör vi 50-70% på allt.
Även på Ränder & Trender kör vi 50-70% finns massa fina möbler och godbitar kvar även där...=)

Sen har jag gått och blivit kär!!!
Stått i källaren större delen av dagen och prismärkt upp massa nya varor...
Och när det var dax för Pip studio... så var det kärlek... för det kan man väl känna för materiella ting!!?..=) Attans att dessa vackra saker ska vara på Ränder.. där jag själv nästan aldrig är...De blir vår Camilla och ni kunder som för njuta av dessa... De är så vackra.. och man blir så glad av färgerna och mönstrerna.. och ni ska se de ljuvliga förpackningarna allt ligger i...

Sen tidsoptimisten som jag är.. har i tid denna gången styrt upp detta.. så i tidningen imorgon står det att vi öppnar åter onsdagen 6/10 kl 10.00 och det stämmer!!! här innan har jag meddelat 5/10 kl 12.00..

Så välkommen att nu fynda ons-fredag... helt galna priser på fina saker....
natti natti så länge... =)


Inga kommentarer: