lördag 16 oktober 2010

Älskar att jobba Lördagar...
..allt i butikerna ä tipp topp.. man kan bara fokusera på våra kunder... och alla är såå glada och njuter av fint höstväder så här en Lördag...
Idag har det gått mycket presenter samt lite möbler.. men extra roligt att jag har sålt 5st Shepherd tofflor/skor...
Det är allt lite nervigt att satsa på nya saker... Men som alltid litar jag på magkänslan och den sa mer än ja.. när jag blev erbjuden detta av ägaren av Shepherd....
Ni ska få se de underbara presentförpackningarna till Shepherd tofflorna som kommer till jul...
Så skriv upp tofflor på önskelistan eller varför inte glädja nära och kära med ett par Shepherd....
www.Shepherd.nu


Kom hem till soffan och mindes en underbar dag tillsammans med mina härliga töser...
Vi samlades hemma hos mig tidigt en morgon.. jag klädde alla ur min garderob..
Min vän som äger Mist var på plats och sminka och gjorde oss alla vackra..
Sen bar det ut för en heldag i skogen... med häst och rekvisita...
Fotograf Fredrik Brissman skulle fota hela goa gänget för en julbroschyr vi skicka ut med Borås Tidning... så här ikväll bjuder jaghär nedan på några av alla kort vi tog denna dag....

En allelles gosig Lördagkväll önskar jag Er alla.... kramiz.....
















Inga kommentarer: