fredag 31 december 2010


2010 går mot sitt slut, bara några timmar kvar...

Själv sitter jag och tänker på allt som hänt och inte hänt under 2010..
Både på det personliga planet och arbetsmässigt...

Och vad jag ska ta med mig in i 2011, och vad jag vill uppnå, leverera, åstakomma under 2011..

Tycker det är viktigt i vårt hektiska liv, att stanna upp sumera och känna efter..
Vet inte vad ni söta läsare kommer ha som nyårslöfte?! Men jag själv.. kommer inte ha några som går i negativ bemärkelse, som SKA INTE, FÅR INTE mm. utan istället JAG VILL, JAG SKA..mm.

Ta bort alla orimliga krav på sig själv.. njuta mer av varje sekund..

Och en önskan att vi alla blir goare snällare, har mer förståelse och omtanke mot varandra.. Generösare med pussar, kramar vänliga ord & komplimanger, till alla vi känner & inte känner...

Tänk om vi alla bara skulle ha det som nyårslöfte till alla våra medmänniskor...

Som sagt lägga energi & fokus på rätt saker som bara genererar glädje & positiv anda...


Och självklart kan vi samtidigt frossa i vackra saker & ting och vara hur materialistiska som vi bara vill.. för det ena behöver inte utesluta det andra.. bara vi vet vad som är det viktigaste när det gäller...



Med dessa ord vill jag & mina underbara töser önska ER söta läsare & kunder..
Ett friskt & välmående 2011... fyllt med glädje, kärlek, bus, mys & vackra ting och allt annat som vi mår bra av... GOTT NYTT ÅR!!!!

Inga kommentarer: