onsdag 23 februari 2011

Hej på er!

Nu hedan efter blir det lite mer variation på inläggen, det är nämligen så att jag och Marie också ska vara lite mer delaktiga här på bloggen, allt för att ni ska kunna följa oss ännu mer och se vad vi hittar på i Butiken och utanför om dagarna.

Mig känner ni säkert redan till men jag är utbildad inredare, jobbar både i butiken där jag träffar er våra underbara kunder, men har även hand om homestyling och styling för privatpersoner och företag. Så vill ni ha lite inredningshjälp så kom in och pratar med mig.

Tänkte även berätta att jag nu återigen har börjat med en kurs hos vuxenskolan här i borås. Jag leder den på tisdagar. Vi är ett gott gäng på 14 personer som ska träffas under fem tisdagar och jag ska försöka lära och inspirera dem till nya sätt inom inredning. Tyvärr är kursen redan full, men det blir kanske en till kurs till hösten...den som väntar på något gott...

Idag har jag och Ann-louise börjat att styla ett vackert gammalt hus/gård i dalsjöfors. Lovar att visa lite bilder när vi börjar bli klara.

God natt!
Kramar Lina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till som med-bloggare! Ser framemot Era inlägg.
/Anita

Hjärterum sa...

Tack Anita kram Lina&Marie