onsdag 13 juli 2011

Citat frossa fortsätter....

Precis hemkommen från en allelles ljuvlig kväll med riktigt härligt sällskap.. bland annat en fantastisk lång skogspromenad i de fina sommarvädret... och vi pratade kommande resor.. håller verkligen tummarna för att vi ska få ihop det till vår drömresa i Januari... Ska visa er lite bilder nån dag, så tror jag ni kommer förstå min längtan... Har ni någon sådär riktigt drömresemål?.. själv har jag ljust haft detta så länge jag minns...



Häromkvällen/natten blev jag säkert sittandes 4-5 timmar framför datorn, kom över så fantastisk bra sidor fick så mycket inspiration och ideer, så vet inte riktigt vad jag ska göra med allt.. hitta även en sida med galet massa bra citat..så spara nog ner nästan 100st så gissa om jag kommer terra er framöver.. =)

Ikväll bjuder jag på några..


Nu bär det av till Malmö och Köpenhamn några dagar med vänner, så ni hör först av mig nästa vecka igen.. Må ni så gott alla tills dess

kramiz






































Natti Natti... =)






Inga kommentarer: