måndag 8 augusti 2011

Lite vit färg kanske?!?!

Är ni som jag, som i stort sett har som daglig rutin att titta in på hemnet? dels för att inte missa om drömboendet kommer upp, eller för min del oxå hålla mig uppdaterad då detta ingår mycket i mitt jobb.. Kan ju lugnt säga att när man tittar in på dessa bilder..tänker ett och annat.. Skulle här kunna lämna en garanti på att om kunden investerat i lite färg både skulle få betydligt mer för huset och en snabbare försäljning!

fast självklart vet jag inte förutsättningarna i just detta fall.. men jag tror ni är med på vad jag menar...=)



Har ni några saker som ni verkligen är sådär riktigt allergiska mot när det gäller inredning? för mig har det alltid vart "furu" färgad inredning & möbler, plastmatta och sådana där traditonella tråkiga hattyllor som alltid oftast sitter i lägenheter..



Ser nu att vi faktiskt paserat 7 siffrigt besöksantal här på bloggen med flera hundra.. det ska firas.. för det är vi sååå glada & rörda över... ska prata med töserna på jobbet imorgon och se vad de tycker vi ska ha för tävling... lovar presentera innan veckan är slut... så håll koll på oss..

må super så länge.. kramelikram.....=)




1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhh så mycket fin inspiration som vanligt! Håller med om att furu kanske inte är det snyggaste när det gäller inredning:)
/Hanne