fredag 4 november 2011

Fredagen bjuder på Trappor...

Fin Fredagkväll till Er alla..
Hoppas ni mår fint & inte dras med en grymme influensa som jag..
Har större delen av veckan vart förpassad i källaren och prismärkt alla julvaror..Allt för att inte smitta töserna, nu när det snart vankas en viktigt & roligt helg... Julskyltning

Ikväll blir det inget mindre än lite foton från min inspirationsmapp TrAPpOr..

Visst är trappan nedan helt ljuvlig, med gamla mätstickor...=)

                                                  


 Grymt läcker Trappa nedan!!!

 Va säger ni, blir man inte lite snurrig av denna!? trampa fel ä nog lätt hänt...=)
 Har visat er något liknande innan, även denna skulle sitta fint i trädgården...




Ja vad säger ni Bloggläsare, vad det någon trappa som föll Er i smaken
isåfall vilken var Er favorit?...=)


Imorgon har tyvärr vår lilla butik stängt.. helt galet ju!! Hade schemalagt öppet, sen kom informationen att nya bestämmelser för Mitt i Borås Anslutna, att alla skulle hålla stängt Alla helgona helgen, och att det skulle annonseras stängt... Så då sa jag till töserna att de blev lediga.. Men började höra med mina Grannar och en del ville ha öppet.. men då hade mina töser redan hunnit boka annat.. tänkte jobbat själv... Men hostar och fnyser med feber... så ja det tar emot.. men imorgon är butiken Stängd!!! Men flera butiker håller nu öppet ändå.. vilka kan ni se på Mitt I borås hemsida...

Så denna helgen ska vi alla töser vila upp oss riktigt rejält.. för from måndag blir det "dygnet runt arbete" för oss alla, närmsta 14 dagarna.. premiär för Webshop och julpremiär.....=)

Önskar er en skön Helg

Kram Ann-Louise

5 kommentarer:

Unknown sa...

Tycker det är roligt när du lägger ut bilder från dina inspirations mappar, man får alltid roliga ideèr själv då :-)
Tyckte nog allt att trappan med gamla mätstickor var finast, eller den med tapeter.
Mvh Frida

Anonym sa...

Krya på dig! Du är otrolig som jobbar & sliter JÄMT :) Ring om du skulle behöva hjälp med nåt!
Kram Helen E.

Satu Pysselblogg ! sa...

Åh vilka trappor, alla är favoriter, särskilt om jag tittar på vår gamla trappa, orginal från -72!! Furu, furu som gulnat och sliten efter många steg och rester efter att någon tejpat fast matta med dubbelhäftande tejp. Så därför är alla nu mina favoriter ;-)
Kram Satu

Laura sa...

Jag skulle gärna ha den härliga trappan utomhus! Kram Vännen och krya på sig!

hjärterum sa...

God söndag kväll på Er tjejer..tack för era kommentarer & krya på sig häslningar..jag är allt lite bättre..=) Kul Frida att du gillar inspirationsmapparna... får visa lite mer av dem framöver nu då. =)ha en go kväll..kram på er..