måndag 23 januari 2012

Blomsterfrossa till superfina priser...

Fin Måndagkväll bloggisar...
Inatt kom vi hem från Formexmässa..
I montern I helgen har vi använt oss av massor av blomster som rekvisita..
Alla dessa finns nu i butiken, superfina Hortensia, pelargonia, kryddor, lavendel på stam,rosmarin, crocus, pärlhyacinter & massa mer..

Nu kan ni fynda dessa fina exemplar till inköpspris!!!
Så välkommen in i butiken och fynda vackra vårblomster....
Från endast 20kr!!!



Helgens snö gjorde ju att våren känns lite längre bort.. Men vi kan ju själva skapa våren i våra hem.. med alla vackra vårblommor ovan...

Imorgon bitt vankas det inköp av nyheter till vår garderob, sen som jag nämnt tidigare har jag ett hus denna vecka, ska bli spännande och se imorgon va mina snickare & målare har skapat medans jag vart borta....

Nu ska jag dyka ner i allt pappersarbete som växt medans jag vart borta en vecka...
GOKVÄLL så länge....




Inga kommentarer: