torsdag 15 mars 2012

Stina Berg Typografi

Goddag på er alla bloggisar!

Jag hoppas du inte har missat Hem och Trägårdsmässan som håller igång under hela nästa helg! Vi nämner det i var och vartannat inlägg och det är ju för att vi jobbar och förbereder i mängder..

Jag, Stina, jobbar ju i butiken men vid sidan av håller jag på att starta upp en liten Typografi-verksamhet. Jag tycker det är superkul att texta! Och det kan bli så vackert och personligt med text.

På Hem och Trägårdsmässan i Åhaga kommer även jag ha en liten monter. Dels kommer jag sälja lite roliga ting på plats men även ta upp beställningar på tavlor, inbjudningar, etiketter eller vad som än önskas. Bara fantasin sätter stopp! Tillsammans kan vi bolla fram vackra utformningar och blanda typsnitt...
Givetvis kan du även ta med en gammal bräda, låda eller kul föremål och lämna in till mig så kan jag göra önskad text på beställning. Låter det lockande? Kom och hälsa på mig på mässan!

Här kommer lite typografi inspiration från mig...













Jag har ingen hemsida men på min blogg hittar du mer av mig och min kreativitet..

Önskar er en trevlig Torsdag!

Kram Stina

Inga kommentarer: