lördag 8 september 2012

Projekt för X&Y

Trött men lycklig denna Lördag kväll... strax efter 22.00.. precis hemkommern från X&Y en nattklubb här i Borås.. en timmas marginal till deras premiär här nu ikväll 22.00
För en vecka sedan bad mig grabbarna som äger krogen.. att skapa en ny miljö för alla toaletter.. de önska nu en gemensam för tjej & kille...
 
Visar lite samkprov här ikväll på vad jag & Stina hållt på med dygnet runt denna vecka..
på Torsdag kommer Stina blogga och visa det färdiga resultatet!
 
 
 
 
 
 
 
Stina och jag har idag tapetserat mängder av motiv i vackra ramar.. franska citat som ska pryda vardera toalett på insidan.. samt herrar och fruar till vardera dörr på utsidan.. märkt med ladies & gents....
 
 
 
 
Ett 20 tal vackra speglar från PB home.. har vi satt upp idag oxå....
 
 
Killarna önskade att dörrarna skulle märkas tjej och kille... trots att de var en gemensam yta.. Jag kände att  jag ville vara mer kreativ än att bara texta på dörrarna.. så då dök denna ide upp.. Som jag sen bolla med Stina... så hon har i veckan skapat alla djur i kostym... bara älskar dom!! kommer att kunnas köpas på vår webshop framöver!
 
 
 
 
 
Detta är något jag lagt massa timmar på i veckan.. klä 6st stora sådana här klädda väggar.. sitter över en handfatsö i mitten av rummet... på dessa har jag satt 3 speglar på vardera sida.... lovar de ser rikgtigt bra ut i verkligheten!! de blev lite väl guldiga här på bild...=)
 
 
 
Fann inga tvålpumar som passade in... så sprang idag in till min frisör och snodde 4 stora schampoflaskor med pump... spraya de svarta... och så fick Stina texta på... de får funka tills jag hittar något bättre....
 
som sagt är ni nyfikna på hur de blev.. spana inStinas inlägg nu på torsdag!
 
Galet rolig vecka återigen... nu blir de kudden!! imorgon kl 8 bär de av till mitt andra krogprojekt.. då står hantverkarna redo för att snickra, tapetsera det sista.... och jag ska faktiskt börja med sista finliret på vissa delar... såå skoj!!
 
 
 
Ha en go söndag imorgon alla goa....
 
Kram & Natti


Inga kommentarer: