fredag 9 november 2012

HUSINSPIRATION

Hej Alla Läsare!

Hoppas veckan varit topp!
I veckan så råkade jag surfa in på mäklarsidan Valvet.se. Ja råkade faktiskt, för jag brukar nämligen aldrig kolla efter hus.. :)
Fann detta fantastiska hus som är till försäljning i Höganäs kommun. Ljust, luftigt och med en skön stilmix i min smak..

Jag är blown away, jag vill bo här... 

 Älskar det råa! och att det ser så "lättgjort ut" fast det säker ligger massa timmar bakom de möblerna..


Åh dörren liksom! så vacker..

Älskar verkligen köket! Så ruffigt men ändå så ljust och härligt! 
(tycker mig skymta en RIF väska på blåa pallen??) :)     

Gillar färgkalaset på denna bild! Slitna klara färger...

   ..skön mix av stilar! Tycker faktiskt att det funkar!



 Älskar stolarna! och den typ senapsgula vagnen i bakgrunden... och golvet och väggarna då.. helt fantastiskt fint!



Detta räcket gillar jag! Snyggt framför allt men som också blir praktiskt för barn och små djur med det tätare nätet nertill..

 
Åter igen en mix av stilar och prylar! Tycker att det blir så personligt och härligt!



Vill Ni se fler bilder på detta hus & ha mer info?  Det hittar ni HÄR!

Önskar er en skön helg!

Kram Stina

Inga kommentarer: