torsdag 29 november 2012

Stinas Adventspyssel...

Hej! Hoppas veckan varit bra!

Själv har jag börjat pyssla lite inför julen och stämning har man ju fått när snön singlat ner så fint...
Det har blivit adventskalendrar, ljusstakar och lite julkort än så länge... Visar lite pyssel från min vecka:


Jag gillar Adventskalendrar där man kryssar dagarna! Paketen tycker jag ska hållas till julafton för maximal spänning... Har gjort två olika kalendrar att räkna ner till Julafton på griffeltavlor....tycker jag blev mysigt!



Gillar att tänka finurligt och vara kreativ! Så min adventsljusstake i år fick bli av glasburkar, glödlampor och grova snören...


Dags att börja skriva julkort! En liten hälsing räcker gott och väl.. Här är några etiketter jag och min vän gjorde. Fint att sätta på paket eller på en julblomma...

Vad gör Ni för pyssel till advent??

Önskar er en supermysig helg!!

Kram Stina

Inga kommentarer: