söndag 21 april 2013

Härlig helg fylld med massa må bra saker....

 
En Härlig helg!!
 
Fredagskvällen tillbringades på Barbershop Invigning.. tillsammans med mer än 500 goa andra människor.. mycket trevligt.. och kvällen fortsatte nere hos grannarna Viskan
Jag blev inte sist att lämna då det var min lördag i butiken...
 
Solen sken och hela sandwalls plats var överfull med människor som bara ville suga åt sig all värme och sol.. Så en härlig dag i butiken blev det med fin lördags shopping...
Direkt efter stägning hade jag möte i butiken med ett par från Tylesand..
Vi hade ett första möte och gick igenom planering för deras kommande hus köp här i veckorna..
Så snart vankas det jobb i Tylesand och hjälpa detta fina par med planera kök, golvmaterial, färg och tapeter till väggar.. och sen även köpa in möbler och inredning efter deras önskemål...
 
 
 
 
Sen fortsatte lördagen med date med vänninorna på viskan
Vi planera massa skoj saker närmsta månaderna bland annat en fem dagars tripp till London här i början av juni... Härligt att ha något att se framemot...
 
 
Idag söndag blev det låång sovmorgon...
Sen var jag och tittade på en vacker lägenhet i parkstaden.. Vi ska styla den nu på torsdag inför försäljning.. finns att beskåda på hemnet efter nästa helg....
Sen blev det en lång promenad i det fantastiska vädret.. runt kype..
jag var inte ensam vill jag lova.. många som sprang och promenera i spåren..
hejja även på en och annan kund...=)
Gott att få rensa skallen lite samt planera veckan som kommer....
 
 
Dessa tider för mig innebär iallafall att jag vill göra om massor hemma...
Allt går ju inte göra, finns varken tid eller resurser..
Så ikväll har jag letat ideer och inspiration till saker jag ska göra här hemma närmsta månaderna
Får ett gäng hantverkare  här om några veckor.. och ska planera och skriva upp vad jag ska prioritera av allt jag vill göra....
Därav valet av kvällens bildtema som helt och hållet är hämtat återigen från pinterest....
 
 
 
En utomhus dusch finns allt på önskelistan...
 
 
Ja varför inte.. en solsäng vid sjön kanske...=)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Nu blir det allt filmmaraton.. Hyrt tre må bra filmer...
 
Imorgon ska gpsen sättas på en adress i Herrljunga ett företag som vill ha min hjälp...
Sen blir det hem och packa bilen full för Varbergsjobbet vi har på Tisdag ja Petra och Stina ska ner och hjälpa ett Cafe att få lite nytt...
Onsdagen stylar vi ett hus i Sjömarken även detta kan beskådas på hemnet till helgen..
Torsdagen blir det som sagt styling i Parkstaden.. På kvällen är det åter min bloggkväll..
Så då lovar jag visa bilder på vad veckan har erbjudit....
 
Jag önskar er en härlig söndagkväll.. och en grym vecka!!
kram Ann-louise..

Inga kommentarer: