torsdag 9 maj 2013

Fin utsida, Vårmarknad och fin fint Erbjudande på vår Garderob...

Långhelg för många av Er.. Hoppas ni njuter..
 
Min morgon började med att åka till vår blomstergrossist som hade öppet hus och laddat upp mängder av vackra blomster...
Jag beställde massa fina blommor till Stina bröllop nästa vecka.. Samt köpte med mig många vackra, träd,kryddor,blomster som jag dekorerat på utsidan idag...
Äntligen hade jag lite tid över och kunde ge vår ustida lite kärlek...
Så nu har vi flyttat ut igen...=)
 
 
 
 
Imorgon vankas det Vårmarknad i vår stad..
Och självklart har vi då ett fin fint erbjudande!!
25% på hela vår Garderob..
Alla fina kläder, skor, & väskor..
Gäller fredag & lördag i butiken..
Har ni inte vägarna förbi så kan ni ringa in ordern så skickar vi.. 033-132424
Perfekt tillfälle att inhandla lite nya vår och sommar kläder.. och det brukar ju alltid vankas högtider bröllop, examen mm och vi har massa fint till fest....
 
 
Från källaren har äntligen ett gäng vackra marockanska bord fått inta sin plats.. Här utanför butiken...
 
 
Vår vackra Ballerina har fått flytta ut....
 
 
Jag har roddat upp med massa fint blommande...
 

 
Flera härliga kryddplantor.. spana in den stora rosmarinen!
 
 
 
Tåligt vackert gräs...
 
 
Vi har flertalet fina trädlådor till försäljning.. från 149kr
 
 
 
Andra sidan av entren fick gå i blåa och turkosa toner..
 
 
 
Flera cafebord, stolar, soffor har fått inta platsen.. så behöver ni nytt har vi fina grejjer som inte man ser överallt...
 
 
 
Läcker stol..
 
 
Gillar buxom så snyggt!!
 
 
 
 
 
Sötaste mini basilikan...
 

Imorgon & Lördag kommer jag, Lina, Caroline & Josefin ta hand om Er goa kunder i butiken..
Hoppas vi ses....
 

Inga kommentarer: