söndag 5 maj 2013

Ikväll frossas det i Rosa....

Härlig söndag må jag säga...
Äntligen fick de bli låång sovmorgon...
 
Capri gänget är morgon pigga vill jag lova.. När man får ställa klockan på 4 och något då ä de som att gå upp mitt i  natten för mig... Även om jag ä bra på uttnyttja dygnets timmar så brukar just denna tid ändå spenderas med sömn...
Men roligt har vi.. och oj vad bra det blir...
 
Idag har jag vart i stan och packat för ny fotodag och nytt tema...
Har även vart runt på alla lager och fotat saker jag tänker ha med på Bloggrean som kommer dyka upp så fort jag får lite tid över..
Då denna tyvärr inte står överts på priolistan.
Men hoppas att mitten av Maj senast erbjuda er massa fint till superduper priser..
Det blir som vanligt massa från Artwood, utvalda ting på lagren för platsbrist..Sen blir det en hel del saker som ryker hemifrån mig.. då jag vill göra nytt...
Men som sagt håll utkick på Facebook eller här på bloggen förvaranar nån dag innan..
 
 
Bara älskar tapeten ovan!! Ni med? isåfall kan jag beställa hem den åt er...
vi har även likvärdiga plattor i rosa metall till salu i butiken.. superduper snygga!!
 
 
 
Bokstäver och citat kanske man aldrig blir trött på.. Men måste erkänna det har vart lite to much av det i inredningen på sistonde...
 
 
Vackra dukarna nedan finns i butiken 249kr
 
 
 
I veckan har jag oxå hunnit med ett besök på Shepherd och gjort en dunder beställning inför hösten.. Kalsfina fårskinn bland annat i rosa... Samt massa andra vackra skinn, puffar och kuddar i fårskinn
Ett 30 tal tofflor, ett 20 tal skor & stövlar.. Sen hade de som nyhet finaste handskarna i fyra modeller självklart tog jag allihopa...
Extra roligt är att Shepherd har valt ut några få utvalda bland deras återförsäljare som ska få ett fint framtaget sälj kit med massa special saker.. Bland annat Nk i Stockholm och Göteborg och Hjärterum...=) de gillar vi!! Tack snälla Shepherd för detta fina!!
 
 
 
Butiken är överfylld med massa vackra blomster i rosa...
 
 
 
Nice shorta 499kr kan shoppas direkt hemifrån soffan från vår webshop
 
 
Vackra färgglada väggar såg jag mycket av i Marocko
 
 
 
Ni som följer oss, vet precis vart denna rosa/lila färgchok finns... =)
 
 
I butiken har vi flera fina rosa stoppade soffor, divaner & fåtöler
 
 


Nu vankas åter ny vecka.. som är fylld med fotning för Capri, samt fin fint besök av Mia på Västergården.. Vi ska planera montern för formex Västergården har 20 års jubileum så vi ska slå på sort... =) Staden bjuder på Vårmarknad Fredag & Lördag.. och tills dess ska vi ha pimpat utsidan med massa nytt och vackert.... Må gott så länge... =)

1 kommentar:

Ewa sa...

Vilken tur jag kikade in här nu...ska ju till Borås torsdag-lördag o hälsa på min lilla mamma 89! Ett besök hos blir det ju alltid, både hon o jag älskar er butik <3
Såg ju nu att det är vårmarknad o då blir det väl massor av folk i city, bara o planera för det då....Ha en fin vecka så dyker vi upp ;)
Ewa