tisdag 23 juli 2013

Det blev en TÖS...

Här hemma svävar vi på små rosa moln...ja, som ni förstår så har vårt lilla mirakel kommit... 
 

Och det blev en TÖS...

Vi njuter av den första tiden...
...lära känna, pussa, krama och bara tittar på henne, man behöver inte göra så mycket mera.

Som ni förstår så kommer jag nu att vara mammaledig, men ska försöka uppdatera er om hur livet är som mamma här på bloggen, och försöka inspirera er så mycket det bara går. 


 Måste bara få visa en bild av världens finaste Hortensior...dessa fick jag av mina goa jobbakompisar...
Än en gång stort TACK för de fina presenterna!

Jag hoppas att ni alla njuter av sommaren och latar er på stranden eller i någon skön hängmatta i skuggan, det är i skuggan ni hittar oss iaf. 

Ha det bra!

Många kramar 
Lina







3 kommentarer:

Ekenäsliv sa...

STORT GRATTIS till er lilla flicka!
Kram Anna

Anonym sa...

Jag skall få be att gratulera er, både dig Lina och din man. En flicka, prinsessa, en skatt kom till världen. Er alldeles egna dotter.

Ett stort grattis önskar jag er,
med vänlig hälsning
Lovisa

Lycka till med allt!

Anonym sa...

Ett stort grattis vet själv hur underbart det var att få bli mamma oh man kunde inte titta sig mätt på bäbisen Kram h