torsdag 29 augusti 2013

Längtar sååå efter höstfin Butik...

Ni anar inte hur otålig jag är just nu.. jag vill verkligen nu helst igår ha butiken höstfin..
Men får hållas till tåls lite till...
 
Nu börjar det hända saker i nya delen i alla fall..
Hantverkarna har hållit på hela veckan.. med spackla, måla och idag börja de lägga in nya golvet.. i helgen byggs det provrum och takbelysningen ska installeras..
 
Idag hade vi fin besök av Lina och hennes lilla tös.. även denna gång sov hon så gott..
så inte fått se henne i vaket tillstånd ännu...=)
 
Nu ä de många bollar i luften kan jag lova.. igen!!..=)
X&Y ska styras upp med lite nytt inför höstpremiären nu nästa vecka.. Vinci kommer hålla stängt samtidigt som oss och ska också styras upp höstfin med lite nya möbler och detaljer.
Skobutik i Uppsala ska stå klart här i september.. Ytterligare två stora uppdrag står bara och väntar för att jag ska få nån minut över och börja planera och genomföra dessa..
 
Imorgon bär det av till Tylösand till ett par som jag hjälpt planera deras hus nu sen i våras.. Imorgon kan de flytta in.. Största lastbilen med möbler till hela huset som vi valt från vår fina leverantör Artwood.. Så imorgon blir det att möblera ut dessa.. samt mäta upp för gardiner och planera inredningsdetaljer, lampor mm som jag får åka ner med ytterligare en vända...
 
Jag har väl sagt att jag har världens roligaste jobb..=)
och är helt galet tacksam att få kunna göra detta i egen regi...
 
Nedan visar jag en mängd fina inredningsdetaljer som jag kamma hem från Eva och hennes Olsson & Jensen...
 
Gissa om jag bara nu vill gå ner i källaren och plocka upp alla godbitar..
Jag bara säger spana in krukan!! den blev min!!..=)
Är helt övertygad att jag aldrig kommer få sålt den.. För skulle ni veta vad denna kosta i inköp..
Så skulle ni alldeles säkert säga och tänka som min far..
hon har ingen som helst hum om pengar!!! =)
 
haha.. va gör man inte när det var kärlek vid första ögonkastet....=)
 
 
 
 
 
 
 
 

Allt ni ser på bild, finns att beskåda och shoppa 25/9 Hoppas ni haft en mysig lilllördag Kram Ann-louise

Inga kommentarer: