onsdag 11 september 2013

VinterKvällar....

Hej!!
Nu redan i september gör jag lite smygreklam för mina vinterkurser.
Jag kommer som förra året ha inspirationskvällar till jul, temat i år blir VINTER.
Det kommer att ätas en bit god mat i uterummet med sprakande brasa och värmande ljus.
Sedan blir det fullt med inspiration i verkstaden och din han får bli kreativ och skapa.



 Jag håller på för fullt i verkstaden med att hitta på nya saker för er att skapa...

 Från nu  går det att boka in sig på vinterkvällarna.
 Vänner, arbetskamrater eller varför inta ta med sig sin mor och överraska..
 Alla är Välkomna. Priset är 250 kr och startat 18.00 och slutar ca 22.00.Det lättaste är att maila mig på info@petrahallberg.se och då kan du även få lite mer info.



Ha en skön kväll! så ses vi till advent.. Kram Petra




Inga kommentarer: