söndag 17 november 2013

Hjärterums 10 års Jubileum..

Gokväll fina bloggläsare...
 
Var så länge sedan jag blogga, så var tvungen att logga in på bloggen och mindes knappt lösenordet..
Men tro inte för en sekund att jag glömt av er!!
Tiden har verkligen inte bara räckt till.. och uppepå det så krascha min privata dator därifrån jag alltid bloggar för nån månad sen.. och har inte hunnit skaffa ny...
 
Men ikväll är jag tillbaks, det är ju inte annat att de har vart några speciella dagar.
I onsdags den 13 november var det på dagen 10 år sedan vi slog upp dörrarna för Hjärterum år 2003
helt galet att det gått 10 år..
Oj jösses vad mycke de åren har innehållt..
Så mycket glädje och kärlek men även svett, tårar och slit...
En salig blandning av med och motgångar...
Men jag ångrar inte en sekund! Hjärterum är mitt Lilla Barn..
som jag hoppas kommer åldras med mig många många år till....
 
Vi har haft tre härliga kalasdagar..
Så otroligt många fina kunder som vart inne och hälsat på oss och sagt fina ord..
Det värmer gott ska ni veta...
 
I lördags hade vi goaste Mia från Västergården på besök.. otroligt uppskattat av oss och våra kunder att se henne drejja hennes vackra alster...
 
 
 
I Måndags började vi så smått plocka fram Julen..
Petra och mammalediga Lina kom in och hjälpte oss.. utan dem så känns det inte desamma..
De är ju en så stor del av Hjärterum... Så det var otroligt roligt och uppskattat att ha dem på plats..
Nedan idag bjuder jag på lite bilder från butiken som är tagna i dagarna...

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


 

 


Hoppas ni såg något ni gilla samt fick lite Julinspiration.. Vackra Juletid har anlänt hos oss varmt välkomna in i butiken för att få mer julinspiration...
 
Jag hoppas och vågar lova att de inte ska ta riktigt lika lång tid till nästa inlägg...
Må gott så länge stor kram Ann-louise
 

Inga kommentarer: