onsdag 29 januari 2014

När inne blir ute....


Hejsan!!
 Äntligen är det dags att börja kolla trädgårds trender leta trädgårdsinspiration  hitta roliga lösningar och vackra detaljer till trädgård/uteplatser. Jag är i full gång....och våren närmar sig fast det är svårt tro. Jag har redan plöjt igenom årets frökataloger och planerar köksland har även hittat många inspirerande bilder till kommande trädgårds jobb..
 Så Välkommen vår! jag är redo för nya utmaningar. Här kommer ett gäng härliga bilder
 "när inne blir ute".
 


 
 
Göm inte er ved, ofta ser man veden bakom något uthus eller slängt i en hög längst bort i trädgården.  Strukturera upp den i fina staplar och använd det som en snygg detalj. Jag själv har en vägg fylld med ved mot vår bad tunna, både snyggt och smart.



 
 

 
 
Fantastisk bild.. Blåregn i taket och svajande gräs som bryter av fint mot betong golvet.. Jag längtar till värmen och solen.
Önskar alla  en skön kväll!!
kramar Petra

 












Inga kommentarer: