tisdag 30 september 2014

Naturens skafferi...

Jag älskar verkligen sådana här dagar...frisk hög höstluft, solens strålar som fortfarande värmer och alla vackra färger...vi tog oss en tur till skogen med fikakorgen så klart och njöt av en härlig eftermiddag.

Tänk vad naturen har att ge...vi plockade både löv, vildäpple, mossa, grenar och kastanjer, så nu sitter jag här och försöker komma på vad jag ska göra med allt som jag har släpat hem...


  Det kanske blir något sådant här...
 

 


 
 

Några kransar att hänga både på dörren och inomhus ska jag göra iaf.







  visst är det fint med majs när den har dessa färger...och gott också för den delen.

 

 Finns det något vackrare än äpple, perfekt att använda i planteringar liksom rödlök. 

Efter detta kreativa jobb tror jag att även vårt hus andas höst.

Glöm inte av att njuta av den härliga hösten!
Kram Lina
 















Inga kommentarer: